Ingen vanlig dag...

Idag fyller min karl år. Vi firade dock igår med tårta och presenter då min mamma och syster var förbi. Blir en fika idag med innan jag ska åka och jobba. Av mig och barnen fick han en tröja av märket DePalma för er som vet vad det är hehe, han blev väldigt nöjd med den.
 
Vet inte om det blir så mycket mer bloggande den här veckan, tråkigt nog men sant. Men det väntas jobb och jag är inte ledig förrän måndag igen. Ska försöka slänga in ett inlägg så det inte blir så långt mellan gångerna. Det här blir min tredje helg i rad med jobb, men nästa helg är jag ledig fre-sön och vi har barnvakt hela helgen, det blir att vila upp sig och så ska vi till Örebro och hälsa på några vänner. Ska bli riktigt skoj!
 
Hoppas ni alla får en riktigt bra dag nu!

Lämna ett avtryck
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Haha, ja det är inte lätt det där med att ta sig iväg till träningen för en del;) Men du var juu så hurtig ett tag innan?! VAd hände?

2013-03-01 @ 17:11:59
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: anniepiie

Vilken bra present ni gav honom! :) Jag är oxå ledig på måndag! Wohoo! :D Hoppas att det går bra för dig på jobbet, bloggen blir ju lite knuffad åt sidan även här då.. Kram

2013-03-02 @ 20:19:40
URL: http://anniepiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0