Long time no see..

Har inte skrivit på länge nu, men har inte haft någon ork. Hela helgen bestod av jobb och totalt blev det 23 timmars arbete bara under lördagen och söndagen. Totalt slut efter helgen. Igår var jag iofs ledig men då pysslade vi med annat. Fick ett ryck och möblerade om i vardagsrummet, storstädade och handlade. Idag börjar jag inte förrän 15.30 men ska fixa lite här hemma innan dess. Skulle behöva en veckas ledighet nu så jag hinner vila upp mig lite.
 
Ska i alla fall ta och fixa lite frukost nu. Blir fiberhavregrynsgröt med linfrön och knäcke med kokt ägg. Smarrigt. Sen en kopp kaffe på det så är man igång igen. Ville egentligen bara kika in och säga att jag lever hehe.

Lämna ett avtryck
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Min helg gick ut på att vara sjuk, mysa med sambon och träna lite smått:)

2013-02-26 @ 12:36:14
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: anniepiie

riktigt smarrig frukost! :D Oj, det var många timmar med OB. Härligt!! :) Kram

2013-02-26 @ 19:12:02
URL: http://anniepiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0