Sköjig överraskning.

Min bil som jag ska sälja sen.
 
Jobbhelgen är över, första natten var lugn och skön och vi fick tid för vila mellan ronderna. Andra natten var det inte så himla lugnt. Larm på larm hela tiden så det blev mycket spring. Natten gick dock fort men var så trött när jag skulle hem. Har sovit till och från tills nu typ. Eller jag var vaken ett par timmar tidigare. Känner mig rätt seg, men fick en rolig överraskning nyss.
 
Min älskade pappa ringde och sa att han fixat en ny bil till mig hehe. Min farbror ska dock fixa ordning den, lacka om den osv så det dröjer ca två veckor innan jag får den. Så roligt. Inget fel på den bilen vi har förutom att vi ska byta bromsbelägg. När den är besiktad sen så ska jag sälja den vidare. Har tre potentiella köpare så den som bjuder högst får den hihi. Lite kosing är ju aldrig fel så att säga.
 
Vi har även kollat på resor, men väljer att avvakta till hösten i så fall. Vet inte om vi ska åka bara vi två eller om vi ska ha med barnen. Det får vi fundera lite på. Självklart ska barnen få vara med och uppleva saker men skulle vara både mysigt och skönt om vi kunde komma iväg själva. Nu tycker väl en del att man är egoistisk men det bryr jag mig inte om, för semester behöver alla ibland. Bara komma bort från verkligheten en stund.
 
Nåja, ska ta och koppla av med en bok en stund nu innan barnen ska hämtas.

Lämna ett avtryck
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

- Tack:) Jo jag har fotat bilderna. Tog dem i Varberg när vi var på väg hem från Ullared. Stannade till vid fästningen, hoppade ur bilen, fotade och sen in igen, ett under att det blev någon bild alls;)

Stor kram

2013-02-04 @ 23:14:34
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: patriciac.blogg.se

Gött att du redan har någon som vill köpa din gamla bil:)

- Tack, kul att du tycker det var fina foton, dock kunde de blivit bättre om jag lagt ner lite mer tid än bara tre sekunder haha^^
Ja, mobilkameran duger väl i och för sig, men en vanliga kamera är roligare:)

2013-02-05 @ 17:13:56
URL: http://patriciac.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilken grym överraskning :)

Så du gillar vaniljsemlor? Jag förstår verkligen inte det :)

2013-02-05 @ 19:33:24
URL: http://perfektion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0